Søg

Spørgsmål og svar

Levering

  • Hvilke leveringsmetoder tilbyder I?

    Indtast dit postnummer ved kassen for at se, hvilke forsendelsesmetoder vi tilbyder i dit område. De forsendelsesmetoder, du kan vælge imellem, påvirkes også af, hvad du har i din indkøbskurv og ordreværdi.

    Vi samarbejder med Instabox, Bring og Postnord. Vi har daglige afhentninger fra alle vores transportører.

  • Hvad koster det at få min pakke leveret?

    Hvis du handler for over 399 kr, er fragten gratis.
    Handler du for under 399 kr, så er fragten 35 kr.

  • Hvor hurtigt sender i mine varer?

    Vores lagerhus behandler din ordre så hurtigt som muligt.

    Vælg mellem...
    Instabox: Hurtig og enkelt til pakkeskabe.
    Bring Pakke: Afhentning på udleveringssted. 2-5 hverdage.
    Postnord Pakkepost: I postkasse eller på udleveringssted. 3-6 hverdage.
    Postnord Pakke: Afhentning på udleveringssted. 2-5 hverdage.
    Postnord Hjemmelevering: Levering til døren.

Spørgsmål om bestilling

  • Hvor kan jeg få svar på produktspørgsmål?

    Vi ved ikke alt, men vi ved meget. Så hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice!

  • Kan jeg bestille via telefon eller e-mail?

    Det er desværre ikke muligt. Vi accepterer kun ordrer, der er placeret på vores hjemmeside. Har du spørgsmål til produkter, er du altid velkommen til at kontakte os!

  • Hvad gør jeg for at afbestille min ordre?

    Kontakt os så hurtig som muligt. Så længe din ordre ikke blevet håndteret af vores team, er det muligt at afbestille.

Betaling

  • Hvordan kan jeg betale?

    Vi tilbyder gennem Walley, muligheden for at betale din ordre med MobilePay, Visa, Visa/Dankort og Mastercard. Betalingen bliver med det samme reserveret. Beløbet trækkes fra din konto når vi har afsendt din ordre. Vi opkræver ikke kortgebyrer.

    Vi tilbyder også bankbetaling med Trustly. Direkte fra dit bankkonto med MitID.

    Alle priser er i danske kroner og inklusive dansk moms.

  • Hvornår bliver pengene trukket?

    Når du betaler med kort eller MobilePay trækkes beløbet når varerne sendes, eller senest 7 dage efter bestillningen.

Returnering og reklamation

  • Hvad gør jeg, hvis jeg har fortrudt mit køb?

    Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler på Pen Store. Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget varen. Den eneste omkostning du har, når du fortryder et køb, er omkostningen ved at sende varen retur til os: 49 kr. Bestil returlabel fra os. Sæt den forudbetalte returlabel på pakken og aflever den på posthuset.

    Specielt fremstillede varer (gravering af navn og text) hører ikke under vores fortrydelsesret.

  • Hvornår får jeg pengene tilbage, hvis jeg har returneret en vare?

    Når vi har modtaget varen og godkendt returneringen, overfører vi købsbeløbet til det kort, du har købt varerne med. Vi refunderer hurtigst muligt, og senest 7 dage efter, at vi har modtaget varen. Vi fratrækker 49 kr til at dække returfragten.

  • Kan jeg bytte et produkt?

    Det er desværre ikke muligt at bytte et produkt til et andet. Men hvis du gør det inden for fortrydelsesfristen, kan du returnere det produkt, du ikke ønsker, og lægge en ny ordre på det, du foretrækker.

Tilbud

  • Har I nogle kampagner og tilbud?

    Vi har altid gode tilbud! Tjek vores forside for aktuelle kampagner, og gå ikke glip af Pen Store Outlet. Bliv gratis medlem af Pen Store Plus for at sikre, at du ikke går glip af nogen rabatter. Du kan tilmelde dig nederst på siden eller ved kassen, når du bestiller.

  • Hvordan fungerer rabatkoder?

    Hvis du er medlem af Pen Store Plus, kan du nogle gange få en unik medlemsrabat. Indtast rabatkoden ved kassen i feltet "Værdikode". Rabatkoder kan ikke kombineres med andre tilbud eller rabatter.

    Vil du være gratis medlem af Pen Store Plus? Tilmeld dig nederst på siden!

Andre spørgsmål

  • Er Pen Store en dansk butik?

    PenStore.dk drives af svenske Pen Store Sthlm AB, som været aktiv online siden 2010. Vi rapporterer moms til Danmark i overensstemmelse med EU-reglerne for OSS.

    Vi har onlinebutikker i Sverige, Danmark, Norge, Finland og resten af Europa. Derudover har vi også en fysisk butik på Hornsgatan 98 i Stockholm.

  • Kan man indgravere et navn på pennen?

    En pen med et indgraveret navn er en fantastisk gave til dig selv eller en anden. Vi tilbyder personlig lasergravering på en bred vifte af penne i forskellige prisklasser. Se alle graverbare penne her.

    Læs mere om graveringer her.

  • Sælger I gavekort?

    Nej, desværre sælger vi ikke gavekort.

Log ind

Choose your location